Garantie.

Voor alle artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel hebt gekocht waarbij dit niet het geval is, bieden we zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en in overleg met jou doen wij dit door reparatie of vervanging.

Stuur daarvoor een mail naar info@afiyet-olsun.nl met de volgende informatie:

  • Een foto van het artikel
  • Bij een online aankoop: jouw order(bestel)nummer
  • Bij aankoop in een van onze winkels: datum van aankoop
  • Het artikelnummer en/of artikelnaam
  • Of je een nieuw artikel wilt ontvangen of liever je geld retour wilt
  • Wij geven geen garantie op de Kruiden

Is het probleem met het artikel jouw eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie of vervanging.

Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie of vervanging.

Retourneren.

Toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Het terugsturen van artikelen is bij ons geen probleem.

  • 14 dagen bedenktijd
  • Terugbetaling binnen 14 dagen
  • Een kapot artikel ontvangen? Bekijk hier wat je kunt doen.

Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Stuur ons een e-mail naar info@afiyet-olsun.nl met uw ordernummer.

Kies vervolgens eenvoudig welke producten je wilt retourneren en geef aan welke gebreken het product heeft.

Onze experts beoordelen of u recht heeft op retourneren.

Download hier ons Modelformulier voor herroeping.